Bartosz Ziemiański, Trener w Śląskiej Organizacji Szkoleniowej
Trener LinkedIn, Strategie Social Selling, Wdrożeniowiec Sharebee – pierwszego polskiego narzędzia do zarządzania programami Employee Advocacy i Social Selling. Pracował m.in. dla Orange, Asseco, Innogy.
Konsultant i ekspert social media, założyciel organizacji networkingowej #LinkedInLocal Polska. Uważa komunikację w mediach społecznościowych za ważne narzędzie sprzedaży, pomaga firmom i osobom efektywniej w tym celu korzystać z LinkedIn.
Uczy zespoły jak poprzez employee advocacy na LinkedIn, poszerzać zasięg przez tworzenie treści oraz zdobywać leady. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem ucząc jak przygotować i realizować strategię social selling na LinkedIn, zapytaj, nie odmówię pomocy. Wśród Klientów Bartka są największe marki i organizacje z całej Polski.
Na co dzień wdraża także w firmach pierwszą w Polsce platformę dla firm wspierająca programy Social Selling i Employee Advocacy – Sharebee. Jest gospodarzem spotkań LinkedIn Local – Polska.
.